sobota, 21 czerwca 2014

Dla twojego telefonu....

Witajcie! Cześć! I czołem! Dzisiaj coś dla Was i Waszych telefonów, o które jak wszyscy wiemy trzeba dbać. A im dokładniej opiekujesz się swoim telefonem tym rzadziej strzela fochy ;p.
A więc pokrowce na telefon!

Pokrowce takie bardzo dobrze sprawdzają się kiedy nie masz kieszeni i siłą rzeczy jesteś zmuszony telefon wsadzić do plecaka. Pokrowiec dba o to by telefon się nie zarysował. U mnie bardzo się to sprawdza ;).

Pokrowce z motywem chyba najbardziej znanego serialu i serii książek (Tak są też książki ;D)
GAME OF THRONES


Baratheon


Stark

Targaryen

Tyrell


Z serii pokemony (teraz tylko jeden wkrótce następne)






Nie mogło oczywiście zabraknąć Lindsey Stirling 

 Reszta inne moje własne wzory 








2 komentarze:

  1. Bardzo wygodny i ciekawy pokrowiec. Znajomi zazdroszczą a ja z dumą go wyciągam.
    Jeszcze raz dzięki :)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Bardzo mi się podoba ten Starkowy :)
    Kto jeszcze lubi Grę o tron?!
    Pozdrawiam
    Jadwiga

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał ci się mój blog, zapraszam do obserwacji na blogerze lub facebooku. Będziesz na bieżąco z każdą nowością!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...