piątek, 15 sierpnia 2014

Bransoletki z przywieszkami

Cześć! Dzisiaj mam dla was ozdobę, przez którą każdy może wyrazić siebie. A są to...  
Bransoletki z przywieszkami!   
Nie spotkasz dwóch identycznych, dzięki temu każda z pań może być wyjątkowa i oryginalna. 
Ode mnie dwa przykłady moich bransoletek. 


Obecnie sklepy czy hurtownie z artykułami biżuteryjnymi mają szeroką gamę, różnych przywieszek czy koralików, do wyboru do koloru ;) Dlatego jedyne czego potrzebujesz to:
pomysł i trochę gotówki.

Ceny przywieszek w hurtowniach naprawdę nie są duże.
Ale jeśli nie chcesz kupować gotowych możesz przypiąć co ci się podoba. Ja wykorzystałam kamyki,
stare kolczyki, kółko zębate, guziki... Możliwości są nie ograniczone, ważne tylko by tobie było wygodnie ;)



 Takie bransoletki są moimi ulubionymi ozdobami, dlatego przykładam duża wagę do tego co mają przywieszone. Jest to jeden z łatwiejszych sposobów wyrażania siebie poprzez biżuterię. Każdy z was jest w stanie ją zrobić. 

1 komentarz:

  1. Piękne bransoletki. Chyba właśnie zainspirowałaś mnie do zrobienia własnej :D
    Będzie jak twoje: czarowna!
    Pozdrawiam
    Jadwiga

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał ci się mój blog, zapraszam do obserwacji na blogerze lub facebooku. Będziesz na bieżąco z każdą nowością!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...