sobota, 9 sierpnia 2014

Kartki

Cześć! Szukacie pomysłu na prezent? A może już macie ale chcecie go urozmaicić? Najlepszym rozwiązaniem są: KARTKI! Idealne jako dodatek do prezentu, kwiatów czy alkoholu. Nadają się na każdą okazję.
Oto kilka moich propozycji.

Kartki nie mają ściśle określonych okoliczności, dlatego można je ofiarować na dowolnie wybrane święto. ;) Oceniajcie!


















Jeśli chcesz posiadać jedną (lub więcej) z moich kartek, napisz do mnie, kontakt podany w pasku bocznym ;)

5 komentarzy:

  1. Cudowne kartki! Najbardziej podoba mi się z tymi motylkami. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam wręczać innym kartki! Twoje pomysły są niesamowite- bardzo oryginalne i piękne, a te z cytatami to mistrzostwo. :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie xx

    ---
    Sztuka parzenia herbaty [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki, ja raczej nie mam zdolności artystycznych
    Nigdy mi to do końca nie wychodzi
    Wierz, lub nie, ale serio mi się podobają :)
    Zwłaszcza ta pierwsza, zdecydowanie chciałabym taką dostać
    szarpana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki, rzucają się w oczy.
    Przepiękne wykonanie i bardzo estetyczne.

    Zapraszam na ulubieńców września: http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/10/ulubiency-miesiaca-wrzesnia.html

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał ci się mój blog, zapraszam do obserwacji na blogerze lub facebooku. Będziesz na bieżąco z każdą nowością!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...