wtorek, 5 sierpnia 2014

kolaże

Cześć! Dzisiaj jedna z moich ulubionych czynności... Kolaże, wyklejanki, czyli zbiór spokrewnionych bądź nie obrazków, rysunków i zdjęć. Jest to ciekawy pomysł na uczynienie własnego pokoju bardziej swoim.
Potrzebujesz gazet
lub internetu i drukarki
szpilki lub klej lub gumę do klejenia. 

Gdzie wykorzystać kolaż?

Po pierwsze własny plakat:
potrzebna dodatkowo antyrama.



W niektórych miejscach obrazki podklejamy klejem, by nie dopadły. 
Pod spód dałam czarny karton, dla lepszego efektu i wyraźniejszego tła. 


 Ja dodatkowo napisałam teksty ulubionych piosenek 


Uwaga przy podnoszeniu szklanych antyram ;)

Po drugie drzwi!
 Super rozwiązanie jeśli nie masz drzwi ze szkłem, a światło np z przedpokoju (lub innych pokoi) wpada do twojego i nie pozwala zasnąć ;)

Tutaj przydała się guma i taśma klejąca by całość przyczepić do szyby.



Na koniec fajny pomysł na wykorzystanie nieużywanej w czasie roku szkolnego tablicy korkowej ;)



Tutaj całość trzyma się na szpilkach. 
Wykorzystane zostały dodatkowe elementy w postaci piór czy łapacza snów. Jest do dodatkowe urozmaicenie, nie konieczne, ale uatrakcyjnia całość. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał ci się mój blog, zapraszam do obserwacji na blogerze lub facebooku. Będziesz na bieżąco z każdą nowością!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...