piątek, 5 września 2014

Tablica!

Cześć! Z racji tego że jest wrzesień- miesiąc najbardziej kojarzony ze szkołą- przekazuje wam moje propozycje na udekorowanie części pokoju. Tablica korkowa, sprawia czasem problem i jeśli nie chcecie by wyglądała tak:


Nudno,  zwyczajnie...
Proponuje chwycić to co mamy w domach zbędne, czyli:

gazety, stare książki, materiały, kartki, pisaki i długopisy, pióra... Oraz szpilki by wszystko przypiąć do tablicy. Nie radzę używać kleju ani naklejek. Gdy będziesz chciał się tego pozbyć to razem z korkiem i tablica będzie zniszczona.

 Z pomącą wyżej wymienionych rzeczy można na prawdę wymyślić coś niebanalnego, czyniąc nudną korkową tablice w szkolne dzieło sztuki ;)
Oto moje propozycje ;)
Pierwszy z wykorzystaniem moich licealnych i gimnazjalnych bazgrołów






Drugi pomysł z wykorzystaniem materiałów. Koszt obu 30cm odcinków wyniósł 7 zł.






Trzeci pomysł z wykorzystaniem starego podręcznika o budownictwie. Całości dopełniło origami oraz kawałek szmatki. 

Zdjęcia w kolorach czarno białych i sepia lepiej pasują do starych kartek 






Ostatni mój pomysł trochę indiański tutaj dominują pióra i sznurki ;)








1 komentarz:

  1. BARDZO zadziwiające i oryginalne pomysły , zaraz moja pusta tablica pójdzie w ruch i zrobię z niej coś pożytecznego jak Ty :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał ci się mój blog, zapraszam do obserwacji na blogerze lub facebooku. Będziesz na bieżąco z każdą nowością!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...