wtorek, 11 listopada 2014

Buty w labiryncie

Witajcie!!! Dawno mnie nie było, wiem wiem ale dziś się pojawiłam ;) Czas na kolejne tenisówki! Inspiracją była książka Jamsesa Dashnera- Więzień Labiryntu, na podstawie której powstał film, który do niedawna był na ekranach kin. 

Historia dzieje się w Strefie miejscu gdzie Co miesiąc jedna osoba zostaje zesłana do Strefy. Jest to miejsce otoczone olbrzymim murem, znajdujące się w środku labiryntu po którym krążą okropne bestie.Nikt nic nie pamięta, nikt niczego nie wie. Wśród nich krążą same pytania. Dlaczego tam się znaleźli? Kto ich tam zesłał? Czemu ich rodziny nie chcą ich wydostać, a może nie mogą? Czy są przestępcami, ale dlaczego nie pamiętają za co zostali zesłani? Dlaczego znajdują się tam sami chłopcy? Wszystko się zmienia gdy działający od około dwóch lat schemat zmienia się, i dzień po przybyciu Thomasa zjawia się dziewczyna. Z wiadomością że Ich czas dobiega końca, a niedługo potem po raz pierwszy wrota oddzielające Strefę od Labiryntu pozostają na noc otwarte.

Opis fabuły zarysowany. Polecam przeczytać, filmu nie widziałam więc nie wiem czy warto oglądać. 




Cytat z książki z oryginalnym strefowym slangiem.




12 komentarzy:

  1. Uwielbiam tę książkę, buty są ekstra, genialny pomysł na akurat te cytaty ;) Są najbardziej charakterystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam, ani filmu ani nie czytałam książki, ale z tego co opowiadasz to może być ciekawie.
    Zapraszam na mojego bloga Blog <--- klik ! klik !

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam ani nie czytałam ale wydaje się fajne :) Niby zwykłe buty a jak się trochę zmieni to wow!
    P.S. Nie będę Ci tych kartek zabierała. Pięknie je zrobiłaś to sobie zostaw albo daj przyjacielowi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam w kinie na filmie, całkiem fajny. :P
    Buty rewelacyjne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!!! Ja bym czegoś takiego nie potrafiła zrobić...
    Odpowiedź na pytanie zadane na moim blogu!

    Dlaczego ostatni post z zapowiedzią zniknął?
    Bo to nie był tak jakby "oficjalny" post. Potrzebowałam go tylko po to by zdobyć pytania, zdobyłam (jest tam też również twoje) i pojawią się dziś w pierwszym poście z serii "Z kapelusza" ;)

    6odcienimnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaale fajne te butki :D ciekawy post:)
    a moze obserwujemy?

    http://inspirationandvictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę, ale fajny pomysł:)
    http://natasza-zoi.blogspot.gr/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja koleżanka z klasy kiedyś tak samo przerabiała buty i tak mi się to podobało, pamiętam! Ślicznie wyszły :)

    Minimalistyczny- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszło Ci świetnie. Teraz myślę, co zrobić ze swoimi nudnymi trampkami.
    [blog]

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyszły, ale nie widziałam filmu, alni nie czytałam książki :< Chyba muszę nadrobić :3

    http://sometimes-my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał ci się mój blog, zapraszam do obserwacji na blogerze lub facebooku. Będziesz na bieżąco z każdą nowością!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...