wtorek, 17 marca 2015

Ramka

Witajcie! Cześć! I Czołem!
Egzaminy zaliczone, więc postanowiłam uczcić to niezwykłe wydarzenie nowym postem. Byłam niedawno w wyspie skarbów, czyli sklepie ze starociami. Jak zwykle z bez zamiaru kupowania, gdyż postanowiłam nie posiadać zbyt dużo rzeczy, ale... Zobaczyłam pewną ramkę 3D ;) Była okropna, ale narodził się pewien pomysł na jej odmianę.





 Jak zwykle nie nadużyłam ilości wykorzystanych materiałów. Farby akrylowe, dobrze się trzymają, nie schodzą z ramki, kartkę papieru, pisaki, kleje, stłuczona poświąteczna bańka, motylek z kwiaciarni... I oczywiście inspirujący cytat 


Na koniec srebrny pisak i trochę wyobraźni ;)


1 komentarz:

Jeśli spodobał ci się mój blog, zapraszam do obserwacji na blogerze lub facebooku. Będziesz na bieżąco z każdą nowością!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...