czwartek, 21 maja 2015

Literki

Będąc w sklepie ze wszystkim co stare i nie potrzebne, natrafiłam na literki przydatne dzieciom do zabawy.  Udało mi się wynaleźć wszystkie potrzebne litery. No... może prawie wszystkie.


Jedyne czego było potrzeba do farba akrylowa, złoty pisak oraz trochę czasu i cierpliwości.

Na początku wsypałam do literek trochę małych kamyczków by były cięższe na dole i się nie przewracały.
Trzeba położyć 2-3 warstwy farby by na pewno były całe pokryte. 


Pisanie tekstu zajmuje trochę czasu, wszytko zależy od ilości literek ja swoje 10 ozdabiałam przez 3.5 odcinka Doctora Who ;) 
Na koniec można literki posmarować bezbarwnym lakierem by farba na pewno się nie zdrapywała.

6 komentarzy:

  1. I really like the letters you made! They are very pretty!

    OdpowiedzUsuń
  2. A fajna, spersonalizowana dekoracja! I to z takich zwykłych, plastikowych literek! Czego to ludzie nie potrafią zrobić :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł. Wyszło rewelacyjnie! :)
    Dziękuję za obs. na moim blogu.
    Pozdrawiam serdecznie, Illuzjonistka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł, efekt niesamowity! Złoty pisak zdziałał prawdziwe cuda! ;)
    http://swiat-zwariowaneej.blogspot.com/
    Buziaki,
    Jo H.

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, w życiu bym nie wpadła na to, żeby literki wykorzystać w taki sposób ;)
    Bardzo ładna dekoracja :)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny, oryginalny i PIĘKNY pomysł !!
    Oraz wykonanie <3
    Zapraszam na KONKURS :D
    http://ci-nnamon-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał ci się mój blog, zapraszam do obserwacji na blogerze lub facebooku. Będziesz na bieżąco z każdą nowością!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...