środa, 6 maja 2015

Śpiewnik

Hejka, niedawno założyłam mój uku śpiewnik. Oczywiście nie może być to śpiewnik zwykły, czarno biały, czyli same wydruki tekstów. Musiałam sprawić, żeby wyglądał oryginalnie, każda piosenka wyglądała indywidualnie. Dlatego dzisiaj pokażę wam pierwszą kartę z mojego śpiewnika. Kiedyś na pewno zobaczycie więcej, w głowie mam już mnóstwo pomysłów na inne piosenki.

Piosenka Anny Wyszkoni - Biegnij przed siebie






Przy okazji zapraszam na mojego drugiego bloga -> Kliknij

3 komentarze:

  1. Łał, jaki świetny śpiewnik! Uwielbiam śpiewać <3 Skąd wycinki?
    http://ci-nnamon-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wycinki ze starych książek o technice lub drukowane na starych kartkach pamiętnika.

      Usuń
  2. Fajna piosenka ;3

    http://sisters-of-the-case.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał ci się mój blog, zapraszam do obserwacji na blogerze lub facebooku. Będziesz na bieżąco z każdą nowością!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...