piątek, 31 lipca 2015

Nowy wygląd

Długo nad nim pracowałam, wiele Internetów musiałam przepatrzeć, ale wreszcie dobrnęłam do celu. Moim zdaniem wygląda lepiej, mniej depresyjnie. Zostałam przy czarnym kolorze, w końcu ciągle jest to piwnica. Przez kilka dni myślałam czy by nie zmienić nazwy bloga, by wyjść z tej piwnicy, ale zdecydowałam że nie potrafiłabym jej na razie porzucić.  Ale rozjaśniłam nieco bloga. mam nadzieje że wam też się podoba ;)

Pozdrówka, jeszcze dziś postaram się wrzucić post mniej informacyjny ;) Kilka rzeczy udało mi się już zrobić, a nawet sfotografować, więc dziś powinno coś być ;)

Dla przypomnienia- stary nagłówek ;)

3 komentarze:

  1. Nowy design prezentuje się bardzo stylowo. Jest czarno, ale tylko w nagłówku, treści notek są białe, co bardzo lubię. Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny wygląd bloga, prosty, ale jednocześnie stylowy. Cieszę się, że pozostałaś również przy tych hm, okrągłych witrażykach, jeśli mogę to tak nazwać, w tytule bloga. Wyglądają super. :)
    http://zadumam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również podoba się nowy wygląd, w końcu biały to uniwersalny kolor, pasuje do wszystkiego ;-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał ci się mój blog, zapraszam do obserwacji na blogerze lub facebooku. Będziesz na bieżąco z każdą nowością!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...