niedziela, 9 sierpnia 2015

Lindsey Stirling... na papierze

Cześć, dzisiaj Chciałabym Wam zaprezentować kartki okolicznościowe inspirowane jedną z moich ulubionych artystek: Lindsey Stirling. Jej fani na pewno rozszyfrują które dwa utwory stały się moją inspiracją ;)











Mogę zdradzić, że wkrótce Lindsey od nowa zagości w poście ;) Pomysły rodzą się non stop ;)
 
Jeśli chcesz zostać szczęśliwym posiadaczem moich kartek (tych jak i pokazanych w poprzednich postach) Napisz do mnie. 
Kliknij w Tablicę, a pokażą Ci się wszystkie moje oferowane dla Was rzeczy ;)

Chcesz być na bieżąco Drogi Kolego
Zapraszam Cię na Facebooka mojego
Oraz życzę dnia miłego
Tego jak i następnego ;)

19 komentarzy:

  1. Ale fajne kartki! Lubię Lindsey Stirling, świetną muzykę tworzy. Powiedzmy, że nawet domyślam się, jakimi utworami kartki były inspirowane, chociaż w sumie aż takim wielkim jej fanem nie jestem, słucham raczej od czasu do czasu. Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech zgadnę pierwsza kartka jest inspirowana utworem Elements, a druga Shatter me ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne *.* Na pewno każdy fan Lindsey cieszyłby się z takiej kartki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jej, ta ze skrzypcami to coś pięknego! Wygląda lepiej niż kartka ze sklepu i to o wiele. :)
    http://zadumam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne kartki, lepszych nawet w sklepie nie da się znaleźć :D

    http://zwykladziewczynazmarzeniami.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow jestem pod wrażeniem, bo nigdy nie widziałam takich kqrtek- piękne

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta druga jest cudowna. Nie znam tej artystki, ale uwielbiam skrzypce! :) Te kawałki szkła... płyty CD?, nie wiem ;p, wyglądają bardzo interesująco oraz oryginalnie.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie xx
    Sztuka parzenia herbaty [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Tak to płyty ;) było zabawy z tłuczeniem ;p

      Usuń
  8. Piękne karteczki a ten witraż cudny.Widać dużo pracy i szczegółów.
    A artystka jak dla mnie znana, uwielbiam ją muzykę - pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Super że ją znasz ;) Jest genialna !

      Usuń
  9. Nie znam tej osoby :/
    Ale wygoogluje ją sobie :D
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka kartka byłaby idealna dla mojej koleżanki! Muzyka jest dla niej wszystkim :D
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzień doberek! Zostałaś wylosowana do nominacji do Liebster Blog Award! :) Po pytania zapraszam na: http://hint-of-relief.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award.html#more

    Pozdrawiam, wiesiek

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam naprawdę mało osób, które znają te jakże wspaniałą według mnie artystkę. Mam nadzieję, że chociaż te osoby, które przeczytają ten post, zainteresują się jej twórczością. Może akurat to nich trafi, przemówi?
    Jakie cudowne kartki (mi zwłaszcza podoba się pierwsza, choć do drugiej mnie ciągnie ze względu na skrzypce), ładniejsze od większości ze sklepu. Jestem pod wielkim wrażeniem.
    Pozdrawiam.
    cordragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna robota, genialne te kartki :) a Lindsey jest cudowna, uwielbiam ją <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Lindsey. Jej muzyka jest taka czarmiagiczna! Słuchać jej jest niesamowicie, poprawia humor nawet po najcięższych egzaminach...
    Kartki są bardzo piękne. Może Lindsey je kiedyś zobaczy?
    Pozdrawiamy
    Jadwiga i Zając

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał ci się mój blog, zapraszam do obserwacji na blogerze lub facebooku. Będziesz na bieżąco z każdą nowością!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...