sobota, 1 sierpnia 2015

Torba: Metamorfoza

Cześć! Obiecany post pojawił się nieco później niż przypuszczałam, ale jak to mówią lepiej późno niż później ;)
Tak wyglądała przed:
.
.
.
I po!

 Doszyłam klapę ze sztucznego czarnego futra, sama wolę takie torby. Potem zmieniłam pasek, na jeden i dłuższy i podszywałam kilka piór i sznurków. Pióra kiedyś należały do gołębia i bażanta.





Jeśli komuś z Was torba bardzo przypadnie do gustu istnieje możliwość odkupienia ;) Jest taka tylko jedna, więc masz 100% oryginalności! W razie czego istnieje możliwość po odpinania dodatkowych elementów ;) 

7 komentarzy:

  1. Na pierwszy rzut oka wygląda jakby zupełnie inna totba! Świetna jest, bardzo ciekawy styl. Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful bag! I love the black fur! Have a great day!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jak inna torba :3

    http://sometimes-my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna, pomysłowa torba. Taka troszkę indiańska ;) Ogólnie rzeczywiście oryginalna rzecz
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko, naprawdę widoczna zmiana. :) Gratuluję kreatywności ^^
    Pozdrawiam. KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Zero podobieństwa :-) takiej torby żaden Indianin by się nie powstydził :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna torba po tej metamorfozie :) Jak się ma kreatywność i fajne rzeczy do ozdoby, można stworzyć wszystko :D

    world-chinese-rat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał ci się mój blog, zapraszam do obserwacji na blogerze lub facebooku. Będziesz na bieżąco z każdą nowością!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...