sobota, 8 sierpnia 2015

Trochę sznurka...

Witajcie, witajcie, witajcie ;) Dzisiaj prezentacja bransoletek, moich ulubionych bo... sznurkowych ;)












Jeśli chcesz posiadać te bransoletki natychmiast napisz ;)
Kliknij w Tablicę, a pokażą Ci się wszystkie moje oferowane dla Was rzeczy ;)



Ogłoszenie nr dwa: Lubicie sami robić różne rzeczy? Wyplatać, sklejać, wycinać... Jeśli tak zapraszam Was na konkurs organizowany przez: Dagmarę




Chcesz być na bieżąco Drogi Kolego
Zapraszam Cię na Facebooka mojego


Oraz życzę dnia miłego
Tego jak i następnego ;)

6 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają, szczególnie zapięcia. Zwłaszcza, że od czasu do czasu sobie bransoletki robię, albo naprawiam kupne, które mi się psują, to bardzo możliwe, że zainspiruję się zapięciami :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zapięcia są bardzo trwałe. Mam kilka z takimi i się nie zepsuły jeszcze :P

      Usuń
  2. Fajne bransoletki..Lubię takie rzeczy..Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Są piękne!!! Szczególnie ta z piórkiem <3 Chętnie zobaczę też inne Twojego wykonania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się ta z piórkiem bardziej podoba :)

      Usuń
  4. Masz talent dziewczyno! Nie zmarnuj go! :)
    Pozdrawiamy
    Jadwiga i Zając

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał ci się mój blog, zapraszam do obserwacji na blogerze lub facebooku. Będziesz na bieżąco z każdą nowością!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...