sobota, 22 sierpnia 2015

Ukulelowe kartki! +LBA

Witajcie, dzisiaj przygotowałam dla was ukulelowe kartki. Jak się pewnie domyślacie głównym motywem jest najlepszy instrument na świecie- UKULELE!!! Zapraszam do podziwiania...








Proste,ale ładne kartki. Czasem niewiele trzeba by stworzyć coś ładnego i oryginalnego.

Jeśli chcesz zostać szczęśliwym posiadaczem moich wyrobów - Napisz do mnie. 
Kliknij w Tablicę, a pokażą Ci się wszystkie moje oferowane dla Was rzeczy ;)

Chcesz być na bieżąco Drogi Kolego
Zapraszam Cię na Facebooka mojego

Pudełko w piwnicy

Informacja: Zostałam nominowana przez Strigoi Gerardine do Lebster Blog Award, za nominację bardzo dziękuję. A odpowiedzi można przeczytać tutaj.


7 komentarzy:

  1. Bardzo piękne oraz oryginalne kartki! Świetny pomysł na post, być może skorzystam ;)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Urzekła mnie kartka z nutami. Jest taka vintage :P Z serduszkiem też jest śliczna, zabawna!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. hihi, aż się uśmiechnęłam na widok kartki "serduszko puka w rytmie ukulele" ;D

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta kartka z ukulele w ''nutach'' <3
    Bardzo pomysłowe kartki, ale ja wolę gitarę ;p
    http://ci-nnamon-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki bardzo ukulelowo- czarowne :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał ci się mój blog, zapraszam do obserwacji na blogerze lub facebooku. Będziesz na bieżąco z każdą nowością!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...