czwartek, 24 września 2015

Kamienna ramka DIY

Dawno temu kupiłam dwie ramki specjalnie pod metamorfozę i niedawno udało mi się jedną z nich wreszcie przerobić. Oto krótkie DIY przemiany zwykłej białej ramki w super gadżet urozmaicający nasz pokój.



Potrzebujesz:
 (Farby akrylowe, ja użyłam kolorów: niebieski, czerwony, biały i czarny, mieszając je na różne sposoby)


Kamienie i drewienka zamalowujemy z każdej strony farbą.


 Czarnym pisakiem rysujemy po kolorowych kamieniach i drewienkach, po czarnych rysujemy białą farbą pamiętając by pędzelek miał zaostrzoną i sztywną końcówkę.



Niedoskonałości powstałe w wyniku rysowania pędzlem można poprawić zamalowując białą farbę czarnym flamastrem.


Na czystą ramkę nakładamy klej (u mnie Magik, dobrze trzyma, nic się nie odkleja) uważając by nie ubrudzić szkła. Nie wyciągałam go z tego względu, bo gdy będę układać kamienie, nie wpadły one za głęboko do ramki, gdyż niektóre z kamieni lekko się o szkoło opierają.



Po ułożeniu wszystkich rzeczy odstawiamy na parę godzin do wyschnięcia, by klej na pewno dobrze wysechł i się utwardził.

Można wsadzić zdjęcie i podziwiać :)


Zapraszam do komentowania i obserwacji bloga (przez bloggera i facebooka)

9 komentarzy:

  1. Ślicznie ci to wyszło, pamiętam, jak byłam mała i z mamą ozdabiałyśmy ramkę brokatem w kleju, aż mi się na wspomnienia zebrało ;)

    Sometimes my-klik! MINI KONKURS ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To musi być bardzo miłe wspomnienie :)

      Usuń
  2. Omg, ale to wygląda super! Te wzorki i kolorki! Mega mi się podoba, bardzo pomysłowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza ramka <3 Te wzory są piękne ^^ I jeszcze ten statek z Narnii <3 ,,Powrót Wędrowca do Świtu" ? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie najlepsza filmowa część :)

      Usuń
  4. Idealna ramka do wsadzenia zdjęć z nad morza <3

    Gdańsk pozdrawia i zaprasza do odwiedzin, szczególnie słonecznym latem no i na jesienny spacer :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na udekorowanie ramki.
    Naprawde super ci to wyszło :)
    Zapraszmy ; Girly-inspo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ramka genialna, statek też.
    Całość nadawałaby się do naszego pokoju :)
    Pozdrawiam
    Jadwiga i Zając

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał ci się mój blog, zapraszam do obserwacji na blogerze lub facebooku. Będziesz na bieżąco z każdą nowością!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...