piątek, 2 października 2015

To co lubię czyli drewno i zawieszki

Mając mnóstwo nieużywanych bransoletek czy innej biżuterii uwielbiam robić z nich nowe ładne rzeczy nadające się do ubrania. I tak zwykłe bransoletki czy  kolczyki zamieniły się w te trzy cuda.  Tylko zawieszki są nowe i łańcuszki z zapięciami :)











Jeśli chcesz zostać szczęśliwym posiadaczem moich wyrobów - Napisz do mnie. 
Kliknij w Tablicę, a pokażą Ci się wszystkie moje oferowane dla Was rzeczy ;)

Zapraszam do komentowania i obserwacji bloga (przez bloggera i facebooka)
Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

6 komentarzy:

  1. The jewelry is very beautiful! I really like the turtle pendant!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudna biżuteria! Szczególnie ten duży okrągły mi się podoba. No i oczywiście, jedyna w swoim rodzaju, bo nikt inny takiej nie ma :D Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne. Jestem cały czas pod Twoim ogromny wrażeniem. Robisz świetne rzeczy i mam ochotę je założyć i wyjść na uczelnie, do apteki. <3 Uwielbiam bransoletki, szczególnie, że dla faceta to jedyna opcja biżuterii oprócz obrączki - ale na to muszę jeszcze pewnie sporo poczekać :D Można gdzieś kupić Twoje prace?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą. Jej prace są niesamowite. Jeśli chcesz coś od niej kupić to chyba najlepiej do niej napisać :)
      Pozdrawiam
      Jadwiga

      Usuń
  4. Ale urocze.♥ Ta zawieszka z żyrafą najbardziej mi się podoba, uwielbiam zwierzęce motywy w biżuterii i ubraniach!
    http://zadumam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bransoletka. O! żyrafa? Podoba mi się :)
    Pozdrawiam
    Jadwiga

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał ci się mój blog, zapraszam do obserwacji na blogerze lub facebooku. Będziesz na bieżąco z każdą nowością!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...