niedziela, 8 listopada 2015

Kolczyki

Tym razem kolczyki i jeden komplet. Komplet już znalazł swoją szczęśliwą właścicielkę :)






Jeśli chcesz zostać szczęśliwym posiadaczem moich wyrobów - Napisz do mnie. 
Kliknij w Tablicę, a pokażą Ci się wszystkie moje oferowane dla Was rzeczy ;)

Zapraszam do komentowania i obserwacji bloga (przez bloggera i facebooka)
Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
Pudełko w piwnicy

Informacja o konkursie:  Konkurs się nie odbył bo nie został spełniony pkt. 10 regulaminu 

8 komentarzy:

  1. Kolczyki są bardzo ładne! Masz bardzo przejrzysty wygląd bloga! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne kolczyki;)

    http://malenkafotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jakie śliczne masz te kolczyki :) Eleganckie i z klasą.

    Pozdrawiam,
    Adam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ci wyszły :) Już napisałam do Ciebie odnośnie tych bezpańskich kolczyków... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kolczyki! :)
    zakochałam się w tych białych z brązowym!
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna biżuteria. Ja zwykle za nią nie przepadam, ale taką mogłabym nosić!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał ci się mój blog, zapraszam do obserwacji na blogerze lub facebooku. Będziesz na bieżąco z każdą nowością!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...