środa, 30 grudnia 2015

Metamorfoza obrazu

Cześć :) Ostatnio znalazłam mój stary obrazek wykonany kilka lat temu. Postanowiłam go nieco zmienić.





Na kartce napisz słowa które będziesz chciał umieścić na obrazie, potem je wytnij i przyklej na obraz. Pamiętaj by rogi były dokładnie przyklejone. Można też skorzystać z gotowych literkowych naklejek, ja nie znalazłam odpowiedniego rozmiaru dlatego sama wycinałam.



Następnym etapem jest pomalowanie tak przygotowanego płótna. Ja postanowiłam pobawić się kosmosem. Wykorzystałam do tego farby akrylowe, dobrze się nakładają i szybko dość szybko wysychają.
Gwiazdki zrobiłam w bardzo prosty sposób. Nałożyłam farbę na, wcześniej zmoczoną w wodzie, szczoteczkę do zębów i przeciągając palcem po włosiu rozprysnęłam gwiazdki.


Następnie ostrożnie zdejmujemy literki. I gotowe.




U mnie można zobaczyć lekkie niedociągnięcia z racji niedokładnego przyklejenia literek. Dlatego Was przed tym przestrzegam :)
Pozwodzenia.

6 komentarzy:

  1. O kurczę, nowe życie dla obrazu xD Nie spodziewałem się takiego efektu, a wygląda to naprawdę super. W sumie jako "bazę" można wykorzystać cokolwiek, niekoniecznie stary obraz. Ja osobiście tylko unikałbym sytuacji, w których kolory bazy będą podobne do kolorów góry, bo zauważ, że na przykład czarny pień tego drzewa i te jakby kamienie w rogu zlewają się trochę z górą, przez co litery w tych miejscach niezbyt się wyróżniają i z daleka byłoby je słabo widać. W każdym razie, pomysł jest niesamowity i bardzo przypadł mi do gustu.

    O, widzę moje zdjęcie w pasku po prawej stronie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że moje błędy pomogą Wam zrobić coś podobnego lepiej. Masz racje powinnam tam dać więcej gwiazdek, wtedy byłoby jaśniej i się nie zlewało, ale wtedy o tym nie pomyślałam. Mam jeszcze jedno takie stare płótno to postaram się zrobić lepiej i wtedy się pochwale lepszą wersją :)
    Dziękuję i pozdrawiam Top komentatora :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardzo podoba motyw, szczególnie by wykonać takie obrazy do fajnych, motywujących sentencji, które by się wpasowały w założenia 2016 roku ;D Trzymam kciuki i czekam na kolejne świetne pomysły, które można by było wykorzystać. I fakt wyraz CAŁY słabo widać, więc bym go jakoś poprawił farbkami xD

    Podrawiam,
    Adam (brakujacykolorteczy.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motywujące sentencje są bardzo fajne. Bardzo lubię słowa, a jeśli motywują lubię je jeszcze bardziej :)
      Pozdrawiam
      Zając

      Usuń
  4. Genialny pomysł, pewnie go wykorzystam. Dostałam kiedyś obraz na płótnie, który bardzo mi się nie podoba. Więc farby w dłoń i do roboty!
    Tylko ja bym pewnie dała jakiś cytat z the 100. Ale twój z Atramentowego serca też jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarowny pomysł! Spróbuje sama go wykorzystać z pomocą Zająca powinno się udać :P

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał ci się mój blog, zapraszam do obserwacji na blogerze lub facebooku. Będziesz na bieżąco z każdą nowością!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...